hhmmm

Undra varför det är så poppis att hora på FB... ASG!!!! =)
Då menar jag ju inte bokstavligen, utan mer som eller hur att du har 567 vänner på FB dom är ju knappast riktiga "vänner" mer sammlar objekt, typ!!! spelar farmen med eller maffia wars =)
Det är läskigt samtidigt, att man delar så mycket som bilder info mm... som alla dessa sen läser och ser.... hua

 Dig kännde jag för typ för 25 år sen, vi umgås aldrig och va inte ens då direkta vänner, men jag addar dig på FB!! hahahahahaha.... jisses.

Upp till varoch en så klart :P

Så såg jag nått väldigt roligt i dag.... att en del som jag känner hade addat min  pappa!!!!!!
Varför gör man det????
 hade väl varit en sak om man umgås men gör ju inte ens det!

Låte sårande att ens vänner gör det när dom vet va han går för.

Aja, lustigt är det och det är väl inte det konstigaste man kommer uppleva heller.... moohahahha

Nu blir det till att rensa och fixa i förådet.




OBS!!!

Denna text är inte riktad till någon enskild person!!!
Så tar du åt dig på egen risk så får du själv stå för det.
Jag har INTE skrivit denna text till någon enskild person..

PUNKT!!!!!!



Kommentarer
✫Annmi

asg...........

Jaa,det kan man ju undra ;)



/Kraaaaaaaaaaam

2011-01-15 @ 15:36:38
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
jessi

Anmi =) eller hur... hihihihi =)

2011-01-17 @ 21:26:11
URL: http://harmonies.blogg.se/
Jessi

ALLA som inte heter IDA kan sluta lägga sig i eller prata med ida, det är mellan hene och mig, så se till att hon kontaktar mig och sluta spela. startar men nått får man stå för det me

2011-01-19 @ 11:20:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0