Jisses!!!

Förstår inte varför folk ska vara så avensjuk på andra!!
Jag har aldrig och kommer aldrig va avensjuk!
Har 3 snart 4 underbara barn =) som jag har lyxen till att kunna vara hemma med, om dom så är sjuka eller lediga.
Går inte ut och super eller bråkar.
En underbar kille inte alltid men oftast... hahahahaha.... (skämt) som älskar oss och alltid finns där.
En skön bror, och syster samt mamma som jag älskar.
Bra ekonomi.
Bor (om en vecka =) ) i en dröm bostad på 123kvm!


Va ska jag va avensjuk på??

Jag har allt och lite till.

Det enda jag inte vill ha är detta illamående som kommer lite när det vill...
Men det är sånt man får ta =)

Kanon dag i dag.

pöss



Kommentarer
✫Annmi

Jag förstår inget ;)



/Kram

2011-01-19 @ 09:27:33
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0