Så va det klart....

Så va inskrivningen klar, allt såg bra ut, dock fick ja inte lyssna som ja trodde...hhmmm, Utan det blir UL ljud nu i slutet av feb, sen ska jag inte tillbaka förens i april!!!!
Jag tycker banne mig att man får gå mindre och mindre kontroller ju mer barn man får verkade det som, för jag vet att man fick lyssna till hjärtat innan UL !!!
Hmm... aja, nu är det som det är.
Fick va nåldyna i dag, hon hittade inte som vanligt något blooood!!! så blev öm i handen, sen skicka hon mig till provtagningen, och där gick det trögt men det gick i alla fall...
Nu är jag trötter, och tänker vila ett tag...
sover ju som en kratta om nätterna nu för tiden.



Kommentarer
✫Annmi

Härligt!!!

Synd att du inte fick lyssna på lilla ♥ de e ju såå mysigt /Kraaaaaaaaaaaam

2011-01-12 @ 15:19:19
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/
sandra

Vilken BM har du !? :O Fy. hatar det där.

Ja, man får gå dit mer sällan :/

2011-01-12 @ 16:05:21
URL: http://sandrakey.blogg.se/
Jessi

Anmi:

Ja det kändes lite tråkigt.



Sandra: Katarina Ideström, har haft hene på både saga och devin, så tänkte köra samma nu.

Känns dom det men hon sa att det inte är så, men dom har tagit bort kollen v20 efter UL för dom tyckte det besöket va så tätt på UL besöket...

Jag hade ju velat lyssna till hjärt slagen, vet att jag alltid gjort det innan UL förut, va ju lite första tecknet ju!

2011-01-12 @ 17:47:42
sandra

Åååh.. fy, Hade Katarina när jag väntade Isan.

Usch vilken människa. :( Glömde att föra journal på mina besök m.m ! Hon anklagade mej för att ha anorexi ( vägde 46 kg. till mina 165 cm. ) och sa att jag måste MINST gå upp 25 kilo.

Sen var hon värdelös på att sticka också.



Huga!!



Bytte till Maria Penker istället :) hon hade jobbat på BB-sthlm och är sååååå mjuk och så underbar. Hon stack bra - fick inte ens ett endaste litet blåmärke och jag är också sjukt svårstucken.



men konstigt att hon säger att det är mer sällan man gör besök ? :O Maria säger tvärtom - man kollar förstföderskor lite oftare.



Dessutom fick jag lyssna på hjärtljud redan vecka 13 bara för att jag ville - hon fick in lite svagt men ändå ett hjärtljud.

Synd att Katarina är lite mer tvär :/

2011-01-12 @ 20:25:44
URL: http://sandrakey.blogg.se/
✫Annmi

Sv:Förstår dé :( ...........

2011-01-13 @ 10:58:15
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0