Hel dag ute på vift...

Dagen börja me stor städning, sen i väg bara mamma och jag (lyx) på loppis, vi va borta hela förmiddagen, det va så skönt, fyndade massa roligt, baby kläder, samt lite andra kläder till ungarna osv (skit snygga)
Sen kom syrran och ungarna in till stan, så vi drog ner på centrum och shopade lite =) så har vi myst hemma och ungarna har busat tok mycket....
Kom precis hem hela famlijen då vi varit och handlat lite gott till kvällen...
Nu har jag ont som fan och är hel slut... hahahah, ja det viste jag väl skulle ske, men va fan, kommer sova gott i natt....

I morgon är en ny dag....
kram



Kommentarer
*Annmi

Ooooo...Va' Roligt!!!

Psst..Nu har jag en till som inte ska ätas ;)



/ Kraaaaaaaaaam från mig i ☼

2011-03-06 @ 10:05:23
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0