Det finns ingen familj!!!

I dag har jag lärt mig en värdefull läxa....
Lita inte på någon, tro aldrig på vad dom säger till dig, inte ens din egen familj....
Dom som står dig närmast är alltid dom som sårar dig mest.
Om man lever på ytlighet så har man inga kännslor och på så vis kan man inte bli sårad och du behöver då inte sitta ensam hemma och gråta över tider och ord som sårade allra mest....

Så vad har jag lärt mig i dag.
Lyssna och lär, gråt så mycket du bara orkar, försök att gråta ännu mer tills du känner att du inte kan gråta mer tills ditt hjärta spricker, när du riktigt känner att du är på väg att dö....

Då först har du lärt dig att det du inte dör av gör dig starkare....
Att också ännu en mur runt dig ha byggts upp...

Och den som vill komma dig nära kommer aldrig dig nå för du är stark nu....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0