Jul mys och stök o bök

Men vad är det som spökar i mina tankar, det är september månad och det mörknar ute.... i mina tankar springer jule tankar och jule mys...
Jag längtar sååå till jul.
Bakning, bullar, pepparkakor, lusse katter och mycket mer...
Jag skyller på graviditeten att det är den som får mig känna sånt välbehag.




Sex and the city " The movie" Såååå grymt bra... jag är kär i dessa sköna "tjejer" dom är ju bara för bra.
Har du inte sett den så gör det bums.... garanterat mys och 2 tim 30 min fastnar du totalt i den.


Ne nu ska vi ut och shopa.... bye bye







ooooo just det, syrran och henes kille va i italien.... dom förlovade sig...
GRATTIS :-)
Nu får vi hoppas att dom gifter sig snart så man får gå på bröllopp !!!!



Kommentarer
Anna(skruttmamman)

Älskar med julen men har ändå lite panik att det börjar närma sig .. jul är ju inte bara mys och pys.. jobbar ju i butik och det är alltid kaos några veckor innan till några veckor efter :-(

Men mest är det mys de dagar jag är ledig :-D

kram Anna



2008-09-21 @ 18:40:45
URL: http://www.moavp.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0