Jag hinner inte med....

Nej, jag hinner inte med livet eller dagarna heller ...... det går för fort och timmarna räcker inte till.
Sambon är här men lyser med sin från varo.
I dag sa jag:
-Jag vill göra slut!!!!!

Ett rop på hjälp kanske, eller uppmärksamheten man inte får som försvann för längesen....
Men jag orkar inte med förhållande,,,,, bara mina barn älskar dom över allt annat och det är dom som får mig att komma upp på morgonen....
Folk tjatar och vill ha ha ha ha, min totala upmärksamhet men jag orkar inte, jag total stänger ner.

JAG VILL INTE LYSSNA PÅ DIG!!!!

Jag har nu varit vaken i stort sett 24 timmar om dygnet, - 2 timmar varje dygn och går upp lika glad på morgonen för det.
Sambon har inte det tålamodet,,, och det gör mig lessen.....

men en stark mamma är jag helt klart och orkar gör man....... ett tag i alla fall...


Kommentarer
annmi

Kramas mé Er!

Waooo...Såå vacker Bild ♥

2009-04-09 @ 13:00:09
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0