Skola och Dagis....

I dag va det skolstart.. Andreas börjar 4an, ojoj va tiden går fort.
Framför mig går två barn uppklädda för en ny dag i deras liv, på ryggen sätter skol väskan och dagis väskan på plats, så söta barn tänker jag.
Inser efter en lite sömnlös natt, att det faktiskt är MINA barn som där framför mig går, med raska steg mot bilen.
Jag som i lite andra tankar går stannar till och tittar stolt på mina två små som inte alls är så små längre...
Oj va tiden går, nu är dom stora att skola och dagis väntar...

Hemma igen, Ensamma med lilla Devin, vilken semester dag, det är lungt och tomt hemma, inga barn som ropar eller springer mellan rummen.....
tur att det snart är dags att hämta dom, så man kan sätta lite kaos tillbaka i detta hem...
hahaha, ja jag vet en tokig mamma, men älskar dom och är så stolt just nu över Andreas och min lilla Saga.
kram på er.



Kommentarer
Annmi

Tokig & Gooer mamms är du ♥....Kram

2009-08-20 @ 16:57:49
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0