Planerade tider..

Nu har vi fått in och avklarat det mesta inför Devins dop.
Tårtan är klar, sång/musik är klart, fotografen är klar, och i dag hade vi möte med prästen, Fika salen är klart.
Phu, mycket planering blir det men bitarna börjar falla på plats, nu har jag bara dukningen kvar :-)
Provade Klänningen på devin härom dagen för att se så den passar, han blev så fiiiiin.
Återkommer självklart med bilder från dopet med :-)






I dag är det festival på gården, nått dom började med förra året, får se hur det artar sig detta år, vi har allt precis utanför vårt vardagsrumms fönster, och det känns ju skönt att man kan ha lite koll, då Andreas gärna är med på div aktiviteter, och man behöver inte alls gå långt om det är nått.
I dag kommer det vara uppträdande, sumo brottning, mm mm.
Som mamma kände jag att jag hellre åkt i väg till skogen eller nåt och hälsa på syrran, men dom här dagarna är jag så trött, vet inte riktigt varför, men kan ju ha med att man faktiskt är uppe vissa nätter mer än andra :-)
Längtar såå tills Devin sover hela nätte, ¤lycka¤






Midsommar afton närmare sig ju också, och vi har inte en aning vad vi skall hitta på, sambon jobbar hela helgen så har inte planerat in så mycket.
På lördagen fyller Liam 3 år, då ska vi på kalas tänkte vi, ska hinna handla nått roligt till honom :-)
så får se om en tur på stan blir på torsdag!



Kommentarer
Annmi

Jisses så vacker Dopklänning & såå söt han är din lille Prins ♥...

Mmm...Snart är de Midsommar & min Micke jobbar dag till 13.30 sedan blir det firande nere i Hamnen med gottit mm :)

Kram



Psst..Såå fint du gjort här i bloggen ny layout ♥

2009-06-16 @ 15:05:48
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0