D dagen närmar sig....

8 dagar kvar .....
I dag känns det tungt, satt alldeles för mycket i går, och i morse vaknade jag men inte magen kändes det som..
Det ömmar och hela jag känner mig bara som en ända säck....
Det ska bli så skönt när allt är över och man har lilla knytet i famnen.

Vi va på besök hos barnens andra kusin i går, "ottilia" har inte sett dom sen innan jul.
Oj va tjejen vuxit, är nu 1. 1.5. år.
Vi fick också veta att dom ska ha en till :-)
Ha, va roligt!!!
Men jag kan inte hjälpa att känna en sån lättnad att min graviditet är över snart... :-)
Vill inte på börja en ny inom den närmsta tiden inte!!!

Nej en söndag i dag att fröjdas för, lite sol och en tysnad sänker sig utanför förnstret, får se om vi åker ut till östhammar i dag, eller om vi blir hemma.




Kommentarer
annmi

Jaa nu e de snart Dax :)

Ååå..Så Spännande hihiii....Såå söta dina Barn är & nu blir de StoreBror & StoraSyster ♥...

Ha en Skön Sönda!! Kraam

2009-03-08 @ 12:24:09
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0