En liten pudding...

   

Devin är nu över 7mån... och växer så det knakar..
Våran minsta lilla pudding :-)
Här sitter han i pjyamas och busar med mamma!



ska försöka ta tag i pumpan i dag, göra ett monster :-)
orkade inte i går... efter det varma badet.
I dag vaknade jag med otroliga mag smärtor, men som nu efter 3 värktabletter avtagit.. hoppas det är borta nu, så man kan pyssla senare.
Har inte tid att åka in till akuten, men kommer dom smärtorna igen,, blir det ambulans :(
Tyvärr stressar man aldeles för mycket, skippar frukosten, och startar morgonen med en kaffe och ciggarett.... JA det är fel, men man hinner inte, jag fixar ju det mesta själv, får se till att sambon med hjälper till men om jag inte säger nått händer inget, och det är eller känns väldigt jobbigt oftast.
Det känns som om jag är själv med 4 barn hemma.... ja tyvärr så är det...
Men ibland så sköter dom sig och då är det rena himmel riket..
Men mamma kan behöva en paus bara en liiiiiten, innan man somnar in eller nått.... hua..

Nu ska vi upp till ÖB, Andreas tjatar om att gå dit, han vill väl handla nått... :-)
ha det gott.
kram//Jessi



Kommentarer
Annmi

Åååå..Sån Goding ♥...Kram vännen!!!

2009-11-02 @ 13:19:31
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0