Tomten...

I dag åkte jag me saga och andreas för att handla kakor mm till pappas fika som han skulle ha på eftermiddagen, då hans bror och tjej med barnen skulle komma och gratta honom i efterskott.
Väl där fick barnen träffa tomten (devin va hemma och sov me mormor)
Det va ett spänt ögonblick för barnen, och för saga blev det lite mycket att sitta i tomtens famn =)
Jag kommer krypa under täcket på julafton om tomten kommer, sa hon efteråt.... hahahah, lilla gumman.
Andreas fick en kram han, men vågade inte säga så mycket :P

Devin gick senare me pappa upp, men pappa glömde att fota lill knas, så typiskt!!
Men nu går devin om kring och säger go jul go jul.... hihihi.







Kommentarer
✫Annmi

Härlig & vilka myyysiga Foton...........



♫ God Jul Önskar jag er alla...God jul önskar jag er alla ♫

God Jul önskar jag er alla & Ett Gott Nytt År ♫..........

/ ♥-e Kraaaaaaaaaaaam

2010-12-20 @ 10:40:30
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0