Det går upp och det går ner.....

Den värsta dagen är över och allt känns toppen, men i dag har det gott precis två veckor och jag ska få svar, om det bara vore så, hade jag inte blivit lika lessen, men svaret bestämmer mycket av framtiden för ett projekt vi vill börja med, som vi redan innan väntat i över 6år på att försöka igen.
Jag vill ju skriva av mig men självklart inte alla detaljer öppet i en blogg, så därav det inte direkta skrivandet.
Från och mer i går började det kännas tomt och deppat, borde inte det men ändå så ganska normalt att känna så, men jag får ta en dag i taget.



Nu är det 5dagar kvar, så fyller man 30!
En stor siffra, men igentligen inte, dock känns det som att halva livet passerat nu, 30år till nu då :)
Jag har skickat inbjudningarna nu som dock kom iväg sent, och  fått respons av mamma att jag skrivit lite knasigt.. haha, men jag får be om ursäkt till er alla om ni tar det på fel sätt :P
Firandet kommer vara hemma, med lite tårta och annat gott god sällskap och massor av skratt, hoppas jag :)



Nu sover D i alla fall, S är på dagis och A är i skolan.... lungt i dag ska ringa ett viktigt samtal senare..... hua ligen.
kramen på er.



Kommentarer
Annmi

Håller tummarna förr Positivt besked,vännen..

Kranmar Om & Jaaa...Nu är du snart 30!!!

Jag vet ju när ;)

2010-02-02 @ 13:18:37
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0