För mycket just nu....

Har en jobbig dag att se fram emot och att det händer så mycket runt omkring hjälper inte.
Jag har inte berättat för nån om det som kommer skall, förutom 3personer...
Det är jätte tungt att bära och jag mår riktigt dåligt just nu håller allt inne och ler mot världen medans tårarna rinner inom mig.....
Tomhet, ensamhet, deprition, ont, lessen.....................................................



Så om inte detta va nog hände en jobbig sak på nyårs afton, syrrans kille sprängde bort sina fingrar på höger handen på grund av en fel tillverkad raket...... det blev en stor chock då det hände.. inte minst för syrran som är höggravid me... nu ligger han på sjukhus men det ser ljust ut, dock är ju handen förstörd, men humöret verkar i alla fall gå uppåt...
Men klart jobbigt är det ju!



Va finns det mer som kan gå fel, det känns som om allt bara faller detta år, men försöker se posetivt på det mesta, bita ihop på dagarna för att bryta ihop på nätterna.
Men skam den som ger sig, har jag genomlidit alla helvetes kval som liten och i stort sett hela livet,, ska det väl fan va om detta inte ska gå.
Ett gott nytt 2010 känns så bittert just nu, men vi får se.......


 



Kommentarer
Annmi

Men,vännen så ledsen jag blir & mitt ♥ värker..

Önskar jag kunde göra nå't Kramar Om

2010-01-09 @ 19:09:07
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0