Pratar du om mig!!!

I går va det årets "festival" ute på gården, och ordet festival är ett helt annat yttryck än va det va... kan inte kalla det festival, men barnen hade roligt, dom flesta i alla fall, A tyckte det va grymt tråkigt, fick muta han att följa med om han fick köpa godis.. haha..!!!
Så i alla fall så va vi en stund där nere, träffade en massa goa vänner =)
Men även en kylig vind... jo då nog har ragatan snackat skit om oss på gården, men ho the hell cares???
Jag vet vem mina vänner är och så är det med det.
Desutom har inte vi gjort fel!!
MAN GÅR INTE TILL EN GRANNE PÅ FYLLAN OCH SKÄLLER NER DENNE!!!

PUCKO!

Men människan får sitta och tycka synd om sig bäst hon vill..... normalt, eee nej!!


Nu till nått hellt annat!!!
På lördag ska vi på stor loppis och på marknad, ska bli så mysigt, med hela familjen, bar komma bort en hel dag, kanske fynda lite och bara mysa....
Sommaren smyger omkring hörnet och har inte vågat titta fram ännu, vilket ju är en anning tråkigt, men den som väntar på nått gott!!!''

Kramen//Jessi



Lite bilder ja bjuder på =)
Bilder jag fått!










Kommentarer
*Annmi

UNDERBARA!!!!!!!!!

2010-06-16 @ 09:21:36
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/http://


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0