Shoping....inför

I helgen är det dop, för lille Viggo. moster minsta hjärta =).
Har fullt upp i veckan känns det som, i går inhandlade jag i alla fall en outfit som jag ska ha på mig, blir nog toppen, alla andra är me klara... haha, fina familjen ;)
I morgon ska vi till systrami som fyller år, och på fredag ska jag hämta dop tårtor i Rimbo.... gillar inte... men ett måste =) och me gillar inte menar jag att köra till Rimbo, gillar inte alls den vägen, men va gör man inte =) hoppas på att tårtorna blir fina, har beställt dem av en ur gullig tjej där som bakar makalösa tårtor, cafeerna och konditoroerna här kan fan inte baka gudomliga tårtor, så det är tur man har sina speciella ess i skjort ärmen ....hihihi.

På lördag smäller det, då är det dop !!!!



Kommentarer
*Annmi

Åh,Dop är ju såå vackert ♥...........

2010-11-02 @ 15:55:09
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0