Latte...

En kaffe latte tack !!
Sååå gott och den godaste här har faktiskt preem....mums.
Den är att rekomendera =)
Det är det enda jag kan dricka, vanligt kaffe går inte, sen är det bara en på en dag, kan inte dricka kopp vis!!
Men det blir en i bland på morgnen när man lämnat barnen, det är min lilla lyx i vardagen....
Drömmde mig bort i morse och såg div saker man kunde göra på altanen, vi kan faktiskt ha en hamock =) som vi alltid velat ha, men dom kostar dock en del!!!
Blommor vill jag ha, min egen lilla trädgård, att kunna plantera med barnen osv... ett litet växt hus på balkongen är nått vi också vill ha, då vi har solsida där från morgon till kväll.... så man kan odla det mesta så som grönsaker och även lite sugen på att testa melon, som är så gott...

Denna sommar blir vi ju hemma hela sommaren då jag kommer gå hög gravid så orkar man inte några längre bil körningar osv, blir väl nån tripp till stockholm dock, men annars har vi tänkt fixa mycket hemma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0