En sten försvann!

Så har vi varit inne i stor stan =) blev totalt en 40 min pomis därinne till och från ul!!
Och inte va vädret fint heller, snö snö snö blåste om kring.. bbrrrrrr frös som bara den.
MEN nu är det klart, och allt såg bra ut, hjärtat slog som det ska, den rörde hejvilt.. så nog bodde det någon därinne =) hihihi..
Hon hade lite svårt att se vad det kunde vara, för självklart låg den med benen i kors.. haha fjärde gången gillt och varför skulle denna va annorlunda än sina syskon :P
Men till sist så låg det helt öppet... wweeiiiii...

Bara 4 minus dagar med, det va inte dåligt.
Skönt att vara hemma nu, blir ett varmt bad och bara njuta av fredags kvällen...



Kommentarer
*Annmi

Wiiiiiiiiiiiiiiihihiiiiiiii...Underbart!!!

Såå..Du såg vad lill♥ var för nå'n?



Ha dé Bäst,min goa vän// Kraaaaaaaam från mig i ☼

Detta ♥ du gjort & gett mig en ggr ÄR sååå fantastiskt vackert /Puss!

2011-02-19 @ 09:28:55
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Alexandra

Vad fint det blev, så mysigt!!!

2011-02-19 @ 13:50:05
URL: http://alarnophotos.blogspot.com
Linda

FIIINNTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) AVIS!:) <3

2011-02-19 @ 13:51:23
Jessi

annmi: ja hon såg oc sa att det va en liten kille, jag är så dålig och ser på monitorn, tycker det är svårt det där, man ser kropp huvud osv, men små detaljerna är värre, hade ju inga glas ögon me heller =)

2011-02-19 @ 14:45:52
Jessi

linda, Alexandra: vist blev den =) är jätte nöjd..hihi

2011-02-19 @ 14:46:52
*Annmi

Men vaaaaaaaaaaaaaa' underbart Jessi...

L♥VE...........



/Kram Kram

2011-02-19 @ 17:09:53
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0