En stolt mamma & pappa

Lämna saga på dagis i morse och stannade en stund för att prata lite med div fröknar =) som fråga hur flytten gott och hur magen mår osv!
Alltid lika mysigt att spendera en stund innan man lämna och babbla lite, sen se saga som älskar sina fröknar, hon sitter i famnen och pillar i deras hår osv, hahah hon älskar att fixa me hår, ska leka frisör =)
Så kom en fröken innan jag skulle gå och fråga hur jag mådde, varpå hon började beröma våra barn hon tycker dom är så underbara, stora hjärtan och alltid glada, skiner som solen, och hon beundrade mig och sambon för vi hålli i hop så länge och att vi fick barn så unga.. osv.
Hon va så söt så gav hene en kram =) och tackade så mycket för dom vänliga orden.
Sånt värmer en mammas hjärta.



Kommentarer
anna

Så roligt! Alltid höra att ens ungar är fian och att man gör bra saker!

2011-02-07 @ 11:33:40
URL: http://agilityalice.blogspot.com
Jessi

aa det är verkligen det, och det är ju inte första gången heller man hör det heller, men man blir så varm varje gång =) mina ungar är prat glada och alltid glada är inte rädd för att krama om en eller vänner som kommer förbi ..

2011-02-07 @ 11:43:07
✫ Annmi

Naw...Underbart ♥........



// Kram Kram

2011-02-07 @ 11:56:18
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0