Full fart och lite till....

Sötaste hjärtat va på besök i dagarna, fick Blommor.. ^^ wweeiiiii,, väldigt uppskattat för det första jag ville göra va att ställa en bukett tulpaner på bordet när vi flyttade in för att få lite efterlängtat vår in i huset, men har inte hunnit me i all hast, men så fick jag två buketter =) va så fina och så luktar dom så gott med..

I går hade jag full fart med bakning mm, bullar, citronkaka blev det, sen fikade vi me saft och kaffe =) senare blev det middags dags, kikärtsbiffar med röbetor och palsternackor... värsta glidr maten, om det hade funkat... hahahaah... biff smeten körde jag i mixern BIG MISTAKE!! blev ju fan pure, och gick det att steka, NOT! tur man kunde ta fram annat.... =)

just nu vräker det stora flingor ner utanför, så jäkla usch enligt mig, för långtar verkligen nu efter våren, har blivit tok frusen av mig sen jag blev gravid, stel och ont i div kropps delar.
njöt verkligen nu när solen väl va framme, men så kommer det här... nej usch.

Sambon och devin sover, saga knatar om kring och leker med div, tänkte ta en tur till jysk och kolla stänger, så man får upp lite gardiner här, så det inte ekar så mycket :P

ja så ser väl dagen ut.

bya





Kommentarer
✫ Annmi

Åååå,va' underbart med Blommor.....

//Kram från mig i ☼

2011-02-04 @ 13:02:03
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0