Hjärte dagen...

Ja en lugn och kall dag om inte annat, men ljuvligt solig hela dagen och det är mys =)
Har inte kunnat gjort så mycket då jag mått pyton, så sovit en stund och allmänt legat bara....det är så tråkigt när man mår skit!!
Sambon busade runt me saga och devin.. hihih sötisar.

Va har vi gjort i dag då som varit lite extra, inte mycket mer än att pussats och kramats extra mycket, skickat kramar till vänner och kärleken =)

Jahap, killen va här i dag och fixa med internet, och det funkar...wweeiiiii...
MEN inte fönen!!! men suck...
Vet inte varför, men det tutar bara upptaget hela tiden så irreterande!!

Får hoppas den kommer igång snart, har slut på pengarna me på mobben, har inte hunnit tanka den sen i går heller... och orkar bara inte gå extra bara för det nu!

Hur kommer dagen se ut annars då, ja vi har bara tagit det lungt och kommer nog göra det resten av dagen med, jag är betydligt piggare och det är skönt, värsta som finns att bara ligga..hua, speciellt när man är vann att alltid vara i farten.

I kväll tänkte sambon ta med mig i ett varmt bubbel bad tillsammans när barnen somnat... hehehe
Ja man får väl se...

Ut och äta middag och sånt orkar jag inte.... kärlek köps inte för pengar, det är tanken bakom och handlingen som gör det.

Ha en mysig dag alla...
kramen



Kommentarer
Fru Eriksson

Hoppas du mår bättre efter ett lååångt sköönt bubbelbad med din älskling ♥...



// Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2011-02-14 @ 15:45:35
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0