Kakor på fatet....

Tänk va spännande med främmande, när dom kommer med en påse full av kakor =)
Det tyckte i alla fall devin...hihi.
Det va så längesen nu som man träffade syster yster och barnen =) ja Tuva va ju på dagis, men viggo va me.
Bror min och hans tjej va här när jag fylde år och det va ju inte allt för längesen...hihi.
Nåja, lite fika, prat hann det bli innan dom skulle fara och hämta hem tuva från dagis, sambon är ju just nu och hämtar hem våran skrutt =)
Dags att tänka ut lite middag kanske, så man får nått i magen.

Tack för i dag och fikat.
kramen



Kommentarer
*Annmi

Jag vill oxå ha gott fika.....

Härlig inlägg som alltid & jag får ju inget gjort för att DU bloggar så mycké & bra,tjejjen asg



/Kraaaaaaaaaaaaaaaam ♥...

2011-02-22 @ 13:05:09
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Jessi

Hahahaha, förlåt annmi ;) men kan ju inte låta bli att skriva om precis ingenting eller allting, som händer runt om, även om det är tråkigt eller roliga saker om så bara tankar som kommer...

hihihih.... kraaaam

2011-02-22 @ 13:08:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0