lite gott....

Sambon jobbar och små barnen sover sött =) andreas tog ett bad han, sitter här me en twix och små tittar på Ullared innan andreas och jag ska titta på wrestling :P han fråga i dag om han fick titta på det, nåja en stund då, ja men det slutar halv nio.. =) haha, stora killen!
Tänk att han fyller tolv nu, vart har tiden förvunnit igentligen, han va ju nyss den där lilla 3 åringen som sprang omkring här och busade....
Saga är där med snart, fyller ju 5 i slutet av året, och så devin som snart fyller 2år... tiden springer ju iväg, igentligen!!

Nåja man ska ta bäst hand om den tid man får och har med nära och kära...
I dag har man verkligen fått den kännslan när man fick nyheterna som inte alls va så roliga.

Nej nått mer blir det nog inte i kväll, ska kolla lite tv (även att det inte direkt går nått bra nu) samt strö surfa lite på datorn!!!

Bye

(blir nog fler inlägg innan sängen )



Mitt fina



Mitt fina lill sessan




Mitt fina  lilla bubben



Kommentarer
*Annmi

Underbart ♥...

//Kram Kram

2011-03-01 @ 09:27:39
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0