Lite pyssel ....

Vad heter ni?
Jessica & Tomas

Hur träffades ni?
Bodde grannar, träffades väl på en gemensam kompis fest =)

Hur länge har ni varit tillsammans?
13år (2011)

Bor ni ihop?
Ja

Har ni barn?
Ja, 3 st just nu och ett fjärde som kommer ut i sommar =)

Har båda körkort?
Nej bara jag.

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja, på fest kvällen

Vem sa "jag älskar dig" först?
Haha, kommer inte ihåg...

Vem är äldst?
Han 31 år (79a) (Jag 80a)

Vilka stjärntecken är ni?
Vattuman och skytt

Vem är längst?
Han

Vem sjunger bäst?
Jag! :p hahaha

Håller ni varandra i handen på stan?
Ja om inte barnen är med då håller vi i dom såklart!

Vad har ni gemensamt?
Allt och ingenting.. beror på, efter 13år så läser man av varandra.

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Nja sådär, bodde ju grannar, jag kollade in han varje dag från mitt rum...hihihi.
Sen börja vi ju umgås och blev ihop ganska fort.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Inte riktigt, me puppy love från början. 

Har ni nån speciell låt?
Nej

Har ni stora framtidsplaner?
Ja

Har ni gråtit i varandras famnar?
Självklart.

Har ni varit utomlands tillsammans?
Ja, grekland, turkiet, finland :P

Vilket är ert bästa minne?
Har massor =)

Vem lagar bäst mat?
Jag.. :P

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Busar runt me ungarna, badar, sen är det tv mys och lugn innan lägg dags för barnen, sen fortsätter tv tittandet eller så lägger vi oss bara =)

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ibland.

Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
Nix, husen mitt emot varandra.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, det ska mycket till det.

Brukar ni bråka?

Ja så klart det händer... ingen är perfect!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0