Lugna förmiddagar....

Är så skönt, speciellt dom här tre dagarna då saga är på dagis och bara devin är hemma, han sover ju oftast 2-3 timmar på förmiddagen, då kan mamma bara ta det lungt =)
man passar på att blogga om allt och inget, lite tankar som kommer upp osv.
städet är klart och finns inte mycket nu än att avnjuta ett glas cola samt tre ost mackor.... mums.
jo jag vet att jag tidigare åt en risi, men den va ju inte gooo....

Har efter ul nu infunnit mig att jag väntar barn =) känns härligt, spännande och underbart faktiskt, det rör sig
fakstiskt där inne nu, mår ju inte lika illa längre heller, så man kan faktiskt njuta nu (om man bara håller magen någolunda full )
solen skiner ute, den har gjort det ett par dagar nu, är ju helt underbart, nästan så man kan ta en filt med sig ut och sola på balkongen, där det just nu är 10+ grader på!! rena sommaren ju jämfört me att det är nästan varje morgon -20 ute nu.

Ska hämta saga sen så då får man passa på att njuta lite av solen, ^^




Kommentarer
*Annmi

Sötisar ♥



/Puss!!

2011-02-21 @ 11:58:21
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0