Till mina bloggläsare....

Skriver mycket för mig själv, bloggen är som en dagbok helt enkelt, där jag delar mina tankar, funderingar och händelser, en top of tha art digital dagbok, i stället för att skriva för hand, även om det igentligen är mer personligare, under mina 30 år har jag 8 dagböker, har ju blivit mindre och mindre ju fler barn man fått, har ju inte den tiden att sitta och skriva som förr, datorn är lättare att bara uppdatera poff!!
Som att läsa en bok, det va längesen, men allt detta tar jag igen senare i livet kanske när man är gammal och grå...hihih.

TACK i alla fall till alla som tittar in och läser mina inlägg om min otroligt spännande vardag..haha..
kramen.



Kommentarer
*Annmi

♥-e Kraaaaaaaaaaaaam Tbx...

Gillar din blogg...Du skriver roligt & braq samt har en behaglig ursnygg design :)

2011-02-21 @ 09:51:24
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0