Trött = as trött

ojojoj, i dag kom allt från tidigare dagar av stor städ, flytt, upp packning mm.... helt sjukt va trött jag är i dag, somnade i dag på soffan en stund, men det blev inte länge för mammsen kom förbi =)
haha, bara upp och hoppa.
Besöket ställdes in på grund av huvud värk, (krya på dig gumman) ja det skälet funkade väl som ursäkt dåra =) hihihi. men ska köra ny kula i morgon, så får se då om devin och jag får stå i fönstret och vänta förgäves igen... ^^

Andreas blir hemma i morgon, har friluftsdag,
han har inga skidor, inga skridskor, och att åka på lommaren i tö väder, låter inte 100 säkert heller... pulka me små barnen ville han inte heller, så OK då för denna gången.

planerat lite i överigt vad som ska inhandlas osv, väggord bla som jag älskar, vackert kommer det bli på målade väggar sen.

Nej i kväll blir det tidigt i säng......
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ps: Avslutade precis ett het lavendel bad... shit va skönt, men blev ju inte direkt piggare av det.. hehe.



Kommentarer
Marita

meeeen... imorgon ska ni inte behöva stå förgäves... det lät riktigt illa det där.. :/ <3 om ingen annan är sjuk så kommer vi.. huvudvärken har gett med sig, tror att den kom av att jag sov fyra timmar i natt, och för mig är det lite för lite.. :P jag ska gå och lägga mig före ett inatt, så jag borde kunna vara på benen imorgon.. hihihi..



ska bli så kul att se slottet =)längtar! Vi ses! <3

2011-02-01 @ 18:39:03
jessi

Marita: hahahaha vist gjorde det ;) men ingen fara passade på att bara ta det lungt va ju jätte trött =) och vilan behövdes precis som för dig vännen =)

ser fram emot i dag så får vi se, hoppas att ingen blir sjuk

2011-02-02 @ 08:06:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0