Va är det för en dag!!!

Det är min aldelse egna stora födelsedag... wweeiiiiii
Grattis till mig själv.. hihi.
Fick världens goaste och bästa present i morse, faktiskt det bästa en mamma kan få.
Tre goa ungar kom och sjöng ja må hon leva och så fick jag kramar och pussar i massor... Kan inte bli en bätre start på morgonen.
Älskar er mina godingar =)

Och så många gratulationer från vänner både på FB och i telen.. hihihi älskar er!

Tusen tack från mitt hjärta verkligen.
Skickar över en tårt bit till er alla =) hihi




Kommentarer
✫ Annmi

☆。*。☆。。☆。*。☆。。☆。*。☆。

(¯`·´¯)...............。 ☆。*。☆。

`·., (¯`·´¯)..........★。\|/。★

(¯`·´¯).·´(¯`·´¯)...♥ GTATTIS KRAM ♥

..` ·.·´(¯`·´¯).....★。/|\。★



2011-02-07 @ 11:55:28
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0