vankas mat...

Är nått så grymt hungrig just nu, haft en skit dag!!!
inte så pass dålig dag i sig, utan jag har mått pyton, legat på soffan så fort man fått chansen, hade två hektiska daga med 5 barn här hemma, klagar inte va hur mysigt som helst, men tog på krafterna, så i dag kom smällen..
menmen, i morgon är man sig själv igen, lagar mat just nu, kotlett med pommes och bea... så jäkla gott....
JAJAJA,,, Hahaha, träna kan jag göra sen :P men får pippi på riktigt god mat när man är gravid, inte så mycket gotti gott utan mer nyttigt och matrikt...
ok måste erkänna att man köpte hem en munk eller två me i dag tills kvällen.... wweeiiiii
bye 4 now!!



Kommentarer
*Annmi

Gôtt....

// Kram Kram

2011-02-28 @ 18:54:43
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Sara

4 dagar räcker gott o väl ;) Hade ju inte haft något emot att få vara kvar på det datumet som blev enligt SM, men drömma går ju :P

haha, vad roligt att de gjort så allihopa :P Ok, så ni kör inte "all in" på deras gissning? Å andra sidan är ni väl kanske inte direkt i något behov av bebiskläder heller eftersom ni redan har av varje kön :)

Ja men jag har sett dig någonstans..Jag vet bara inte var? Vart jobbar du?

2011-02-28 @ 19:03:06
URL: http://akelah.blogg.se/
Tomas

Gör som katten Gustaf hatar måndagar, men maten va god.

2011-02-28 @ 20:11:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0