Inte lätt.....

Mamma, jag och Devin åkte och handlade i morse =) mamma ville följa me för hon skulle handla lite dricka och apelsiner åt en vännina, som i går fick reda på att hon snart inom en viss tid kommer att dö =(
Sånt är inte nått man längtar efter att höra.....
Så mamma är där nu och umgås lite.
Devin och jag har ätit lite, och nu sover han. plutten =)
Ska iväg sen och hämta saga, har lovat hene att hon och jag ska stor handla i dag :)
mamma tjingade en plats me.. hahahahah så hon ska me igen.

I dag händer inte så mycket, ska städa och tvätta lite, tänkte jag.
Ska få häcken ur me och åka ut till bästa marita nån dag med och gosa med bebis =) 
Längtar ju så efterdom....



Kommentarer
✫Annmi

Oj,då va' tråkigt :(

Vackra Blommor /Kram Kram

2011-01-18 @ 14:06:36
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0