Skiter i vilket!!

Nu har jag gjort mitt, kontaktat alla som lagt sig i samt den det berör, men denne vill inte höra av sig, så jag skiter nu i vilket, hon har valt sitt vill hon kasta bort allt för att hon antar och tror saker utan att prata med mig men i stället för alla andra, får hon väl göra det,
Då va det väl ingen riktig vännskap från början när man så lätt bara kan vända en ryggen för ingenting.

Nu sover Devin och Sambon i våran säng, pluttarna, tröttisar, inte lätt.

Att inte få stressa enligt råd från BM är ju rätt svårt när sånt här händer!
Men bara strunta i det och ta det lungt, inte meningen att en tjej som hon ska orsaka så att jag får missfall!!!

Har massor att göra så bara sätta fart, lite tvätt, och puts hemma, sen hämta lilla prinsessan på dagis =)  wweiiiiii




Kommentarer
✫Annmi

Försök & inte bry dig & som sagt....Stressa inte!

Sååå söt bild / ♥-e Kraaaaaaaaaam

2011-01-19 @ 12:52:33
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0