Paus....

Nä det blir att ta en paus från allt och alla känns det som, är inte alls på humör för nått just nu, inte springa omkring, inte umgås osv... allt man gör tar just nu musten ur en...
Känns som att barnen kommer först i alla lägen...
dom senaste två veckorn har bara gott utför känns bara värre och värre... mår dåligt till och från och så är det så mycket som händer nu strax innan med div besök hit och dit osv...

I morgon är det då dags för ul, och eftersom ingen hade tid att köra in mig så får jag pina att köra själv... så får ta me sambon och alla barnen in mitt i smeten... bläää hatar verkligen det, har inte alls lust men måste..
Ta mig inte fel kör mer än gärna, skit samma,,, men just nu när man har så jäkla ont i benen ändå samt blir ultra trött av att köra längre sträckor samt känns stress att hitta och komma i tid... ingen bra combo... :P
Sambon är inte ett stöd i det läget heller, då han typ ALLTID somnar när vi är ute och kör, hur mycket man än säger åt han att INTE somna... men men, likväl så kollar man och han snarkar gott med ungarna i bak... KUL (not)
Menmen,,, får se det postivt, jäkla tur man har planerat, för hade man mitt i natten fått värkar osv, så hade man inte haft nån som kunnat köra in en. :/

Så är jäkla van =) tur det, alla förslossningar har jag fått köra in själv både dit och hem me bebis.. samt till alla kollar osv...

Power mum!!!

Nä slut gnällt... tar en paus nu känns det som tills bebis kommit ut.
Får se om man tittar in emellan åt om nått händer....

ha de.



Kommentarer
☆Fru Eriksson

De ordnar sig ska du se,som "sagt"...

Power Mum ♥-e Kraaaaaaaaaaam & Lycka Till mé allt,vännen!!!



/Annmi

2011-07-06 @ 13:04:00
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
☆Fru Eriksson

Smyger in här igen för att säga...

♥-ligt Grattis på din namnsda' go du /Kraaaaaaam

2011-07-06 @ 21:05:29
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0