ååååå

Va jag blev sugen på en redig mc burgare just nu... (slurp) undra om man ska ta och synda senare i dag...
Ligger och mår lite små dåligt, har inget att äta hemma,,, så måste handla sen..
Det verkar storma ute, blåser och viner i fönstren som bara den...

Va på en ny secondhand butik i lördags, där hittade jag tavlor, undebara... det va en konstnärina som ställde ut, hittade 4 st som jag blev intresserad av, och såg dock inte några priser...
Men på den näst lilla tavlan (20*20) stod det 700kr... hhmmm kan ju bara tänka mig priset på om andra som va betydligt större....

Man kanske ska ta upp målandet igen......



Kommentarer
✫ Fru Eriksson

hahaa Vaddå gravid ryck??!! :) Härligt!

Jaha....Har du målat,va' kul...Tycker jag du ska "ta upp" igen ♥

/Kraaaaaaaaaaaam från mig i Vår ☼

2011-03-09 @ 12:05:02
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Emelie

Jag har också haft ett speciellt sug idag, men vte fasen inte på vad och det är värre!!

2011-03-09 @ 22:52:26
URL: http://fambabunovic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0