Avgiftning....

Min kropp har genomgott en total avgiftning.... hoppas det kan hålla i sig efter med ;)
Inga ciggaretter eller kaffe har det varit sen jag plussade =)
Nog har jag haft mina sug när illamåendet har övergott, men känndes onödigt, med den där ciggen... som jag inte rört på så länge... känns skönt med att slippa beroendet.
Kaffe likaså, smakade illa i början, så la ner, kan också komma ett sug ibland, men känner att nej jag måste inte.
Finns annat som kan ersätta suget, som tex vatten nån godis bit, vilket inte blir ofta då jag aldrig varit direkt söt sugen när jag varit gravid, har mer fått nyttighets noja, med en tendens att äta skräp mat ibland :P

Det sparkas som bara den i magen nu, rör sig och har sig, riktigt mysigt, jag har en liten inneboende...hihihhi.
Men inte riktigt så att man kan känna sparkarna utanpå magen ännu, men inte konstigt när kakan ligger i framvägg som sagt blir som en liten aire bag där =)

 



Kommentarer
✫ Fru Eriksson

Va Bra,tjejjen....

/Kram Kram!!

2011-03-11 @ 10:54:49
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0