Handling på G...

Nu ska sambon ta alla barnen och gå ut för att handla... hahahah... han tyckte dom rev ner stället här hemma ( trotts att dom varit ute hela förmiddagen) så han sa NEJ! nu tar jag och går och handlar med dom här... hahah MY hero =)
Mamma får egen tid wweeeiiiii....
Får ge igen i kväll... ;)
Fick lite roligt på posten i dag med, dom hade ju strulat till det med min återbäring på coop medmera kort... så nu bad dom om ursäkt och skickad ut present kort... wweeiiii igen hahahaah, sånt gillas...
Tack och bock =)

Pratat med syrran i dag om div saker, bla om (viggos) födelsedag dåra får se om man åker ut nästa helg eller i veckan, lite svårt är det att åka i veckan när det är dagis skola och allt...
Men men får se när var och hur den som lever får se...

Sen babblade jag vidare med Nicke (bror min) och johanna om i morgon, planer på G =) hehehe

Fan det händer mycket nu, ska bli tok spännande...
Sambon ska prata mer med polaren också om graffitti väggen i andreas rum så det kommer igång snart...

Som sagt många järn i elden... LOVE IT!!



Kommentarer
Hanna - mamma till ღNeoღ

härligt med egentid!! ^^ det behöver vi alla ibland.

och va coolt det lät med graffitti vägg! :-O Vill oxå ha!! haha...



kram på dej!

2011-03-03 @ 14:33:33
URL: http://hannaofsweden.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0