inte bara...

Kalas som planeras....
Kan inte låta bli och planera dop för den lille...
offöd och allt, men dopet är ju en sån fin sak att planera, sen nångång ska det ju bli giftemål med, men det kommer sen ;)
Har planerat vilka som ska bli gudföräldrar med...^^ dom vet ju inte om det ännu men ska bli bli kul att fråga, så får man ju se vad dom svarar med....
Hur kinki man än är så tänker man på barnen och bebisen som kommer... då blir man varm inom sig.
Va hade man varit utan sina barn, förstår inte mig på dom som gnäller hur jobbiga dom är osv... speciellt öppet... vist kan jag tröttna många dagar, men säger det inte ens till barnen att man är less på dem.... och inte öppet till alla andra heller...
Jag hade inte varit den jag är i dag utan mina barn, dom är mitt allt.
min älsklingar..







Kommentarer
✫ Annmi

Visst ÄR det härligt att Planera lite thihi

Vi ska på Dop snaart wiiii...

Naw såå fina foto på dina Älsklingar ♥



/Kraaaaaaaam från mig i vår ☼

2011-03-15 @ 17:18:25
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0