mys besök...

Lämnade på dagis i morse, hem och la gubben ;)
Sen fick Devin och jag besök av Marita och Vincent.
Så fick snusa på bebis...hihihihi så sööööt!
Fika lite och babblade en massa, och som vanligt går tiden på tok för fort när man har rolig, Devin la jag, han sov nästan på soffan, mamma sooova... sa han..hihihi så klart, så kom mormor lägligt me så jag kunde åka och hämta sessan =)
Nu har vi mumsat på semla, ska snart väcka stor gubben, lill gubben sover och saga ska väl sussa en stund hon me, verkar hel slut efter dagis....



Kommentarer
*Annmi

Åååååå,va' härligt ♥........

Semla är sååå gôtt :) /Kram Kram från mig i ☼

2011-03-08 @ 15:19:52
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0