På villo vägar....

I morse vid åtta på morgonen stack jag ut, helt själv :P mmoohahahhaah...
Drog till mamma och syrran =) busade runt med Tuva och viggo som blev jätte glada..att moster kom förbi ..hihih.
Pratade en massa, sen stack jag och mamma iväg på loppis och där fyndade jag lite barn kläder, tok fina som vanligt ;) och lite kaffe koppar samt djuptallrikar.
Upp till preem köpte, lite lunch och bullar, sen till baka till mamma, där maria gjorde sig i ordning inför dop och fest senare på kvällen =)

Innan hon och barnen åkte bjöd jag på bullar... ^^ mamma stod för kaffet så myste vi lite innan avfärd.
Så skönt det va att mysa själv lite, gör man typ......aldrig!!

I morgon är det party.... wweeiiiiii har räknat till 13-14 st, då är det bara barnen räknat :/ hahaha... kul värre ju, ja och sen plus alla vuxna.. kommer bli tok roligt tror jag, devin kommer nog bli himla nöjd.
Nu ska jag i väg och införskaffa lite förtäring inför i morgon.

bye bye





Kommentarer
✫ Fru Eriksson

Thihi Sååå härligt :)



/Kram Kram

2011-03-19 @ 14:40:52
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0