Spikat...

Nu är det spikat i alla fall den 22a åker mamma och jag in till Lejla och hälsar på.
Hon lät piggare nu, hade fått hem en rullstol och sjukhus säng... gumman.... vi hoppas verkligen att hon fortsätter kämpa så hon blir frisk!

Hon hade pratat med mamma härom dagen i telefonen, och sa att hon saknade min mat!!
Hahaha, ok tänkte jag, det va ju roligt.
Hon saknade den för jag gjorde så god samt att jag la upp så vackert på tallriken.

aa så är det ju man äter ju först med ögat, det ska ju se gott ut också ;)
Ska i alla fall bli roligt att se hene, får se om man känner igen na, efter vikt raset!



Kommentarer
✫ Fru Eriksson

Då får du laga nå't gott åt henne...

Håller tummarna här för Lejla /Kram!

2011-03-13 @ 16:31:10
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0