Tänk ett steg längre...

Det är dags att få tummarna ur röven och sluta leva för oss själva. Vi är inte ensamma här. Och jag önskar nån gång jag kan göra nått stort, nått som betyder nått för fler än för mig själv. Jag vill göra nytta.

Såg på Den hemliga miljonären och såg dessa vackra eldsjälar i Malmö som ägnar all sin tid åt alla hemlösa vi fortfarande pinsamt nog har i Malmö och lite varstans.
Man tycker väl att samhället borde ha kommit längre än att folk behöver bo under en bro i Kungsparken 2011.

De flesta problem vi ”vanliga” klagar över är en jävla piss i mississippi när man tänker efter.

Jag skänker div saker till välgörenhet
handlar på ställen där pengarna går till behövande
köper gärna på loppisar mm





Kommentarer
✫ Fru Eriksson

Mmmm...Visst är det så!!

Du gör väl nå't bra om du skänker till diverse välgörnheter,det gör jag mé + till katthem & cancerfonden bla /Kram vännen!

2011-03-09 @ 12:03:57
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0