Träna och träna....

Jag har nog aldrig varit en tränings människa!
Den enda träning jag gjort va när syrran och jag joggade i skogen ett par dagar, men blev inte så seriöst, närmast ett gym jag kommit va när jag jobbade på ett som städare :P
Men blev faktiskt erbjuden ett jobb där om jag ville i receptionen det enda dom ville va att jag börja träna så jag ev senare kunde ha vissa pass med med kunder.... hahahaha mmmm så blev det ju inte =)
Jag lever som jag vill, äter det jag vill, men med måtta, äter inte alls godis direkt, då jag inte är mycket för sött, mer chips i så fall som är mums =)
Men jag har ju en viss träning varje dag, men springer efter barnen, man leker, promenerar och äter ordentligt, bästa tiden är sommaren då rör man sig verkligen, och det är ju så skönt med.
Bästa semester tipsen är ju kolmården, där måste du ju promenera och det är inga korta vägar heller och är det varmt förbränner du mer =)

Nu blir det inte mycket av allt det för mig då, eftersom jag är gravid, blir lite lätta små promenader...
svär dock över varje steg i bland då det ilar ner i benen...

Men saknar sen när bebis är ute,,, ååååå va det ska promeneras...

weeiiiiii



Kommentarer
✫ Fru Eriksson

Här tränas det lite för att hålla ♥ & benen i trim,som du vet...

Wiii,ja va underbart att få Promenixa mé Barnvagn,finns det nå't härligare???

Mummsig bild du bjuder på ida',vännen......



/Kram Kram

2011-03-13 @ 12:46:20
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0