Tröttis.se

Efter en händelserik dag!! kan man väl skriva... =)
så drog jag en vals med sugaren, sen en blöt vers med moppen..... sen va det ju dags att tala allvar med spisen som i dag trollade fram panerad fisk, potatis och kokt blomkål!!
Jo då det funkade i dag med.... men fanken efter det va jag trött,,, tog ett varmt olje bad för att mjuka upp leder och muskler.. MEEEEN, man blir inte piggare av det...hahahh höhö .. eller nått sånt ;)

Sitter och sipprar på en cappuccino och inväntar halv åtta hos mig, missade dock reprisen i dag från i går, när det gick sånt där skit på tv .. ggrrrrr.... men höjd punkten är ju i alla fall eller va ju DHW!!
Sen blir det att natta våra underbara barn och få lite ensam tid då sambon är ledig i dag... bank bank,, AJ!! det va mitt hjärta som slog en volt...av bara tanken.....

En dag närmare fredag och en förväntansfull snart 12 åring ser fram emot vad mamma och pappa planerat för honom på hans stora dag



Fotot är på en vacker blåtira :/ som han själv tyckte va lite cool....
Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för sminket då den är på riktig!!



Kommentarer
✫Annmi

Jaa,oj vilken blåtira.....

2011-03-30 @ 19:16:33
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0