Världens raraste....

I går som bekant va jag väldigt sliten på kvällen,,, kände mig trött och orkeslös...
Låg med Saga och Andreas i sängen och tog det lungt, Andreas och jag läste en bok eller två.
Efter ett tag la Saga handen på mitt huvud, strök den fram och tillbaka och sa:
Mamma sov du, Saga läser för dig, du är så trött....
Naaawww... mammas sötis.
Så saga tog upp en bok, bläddrade och åter berättade det hon såg på bilderna, det va henes sätt att läsa sin saga för oss..
Jag tittade upp och såg att Andreas låg så fint brevid och lyssnade på sin lilla syster, haha, då stannade saga upp och tittade på mig...
Men sov nu mamma, så ska saga läsa nu.. så la hon handen på min panna och klappade lite :)
Va ska man säga... älskade barn ibland har man tur att få såna skatter...



Kommentarer
Annmi

Naaaw Såå Sött ♥...Vacker bild!



Kram

2009-11-02 @ 13:20:58
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0