Längtar bort....

I helgen va det kaos här hemma, och då menar jag inte barnen....
Grannen kom upp onykter strax innan 23, alla barnen sov och jag va själv hemma då sambon jobbade (mamma va dock på  besök tur det) sitter och kvälls njuter.
Öppnar dörren och får en utskällning som heter duga, helt obefogat....
Vill inte gå in på detaljer, men en elakare människa har jag aldrig stött på, då människan inte ens känner oss....
FY OCH BLÄ....

I kväll blir det kvälls mys lite ostbågar framför tvn, och ARN.
I morgon ska jag dra i väg till svanberga till en vänninna och prata bort lite...
kommer ju bli underbart vår väder nu....
SKÖNT!!
Kramen på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0