Att orka leva...




Förstår mig absolut inte på människor som inte har ett så pass stabilt eget liv med egna sociala kompetenser som har så stort behov av att förstöra och leka med andras liv...
Blir rent av spy färdig...
Jag vill så gärna flytta men kan inte....
Har du ett hus eller känner nån som vill hyra ut ett....
HÖR AV DIG!!!

Hur kan man vara så elak som människa att tala ner ett barn, mitt barn..
Hur kan man hälsa glatt för att sen be detta barn hålla skäften,mitt barn.
Hur kan man hata ett barn för att denne råkar tappa ner sin älskade napp/leksak på fitt revir, mitt barn.
I grund och botten gror en avensjuka,en hämnd ett hat mot vuxna, men det är barnen som får lida....
JAG HATAR DET!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0