Bland kuddar och barn..

Fick sova ännu en natt själv utan barn...hihi, blir ju nästan borskämd =)
Men vid halv sju kom devin i säng, och ville kramas!
Efter en stund kom också saga och ville morgon gosa, så mysigt när man får dessa kramar och så ligger vi och pratar om allt möjligt ^^
Andreas börjar bli sån tånåring... haha, han sover så länge han kan, så han får man putta upp på morgonen, men en och en annan kram snor jag allt från han :P
Det ska grillas korv på dagis så  det blev lite ändring i chemat på dagis denna vecka för saga, klart hon ville grilla med gymnastik gruppen i skogen,, spännande =)
I dag händer nog inte mycket, Jag och Devin blir själva, pappa ska på hjärt och lung räddnings kurs för kursen senare.... så får se vad man hittar på, hos marita va dom vist sjuka =( (feber) usch inte roligt, så mina planer på att åka ut dit och leka får bokas om =).
aja, fint väder ute så nått hittar vi väl på, dock kommer ju devin sova här snart då dom va uppe tidigt och har härjat runt här..hihi.



Kommentarer
anna

Tonårings beteende har vi här med våran kille!! sova länge vill vara upp länge..



"suckar" och kommentaren: Vem vill ha med sina föräldrar på skolresan? kan ju vara skönt att slippa sina förädrar ibland!!??



Sorgligt och roligt när liten blir lite stor! Men kramar och mys får man endå fortfarande, man får njuta..tror jag "frigörelsen" gör paus i kramkalas fållan (13-17) ?

2011-02-23 @ 12:10:09
URL: http://agilityalice.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0