Du vet inte mycket du.....

Man kan bara skratta åt det, alla så kallade vänner som inte ens känner en, men som vill det, men som aldrig kommer göra det på riktigt, för dom är så kalla, stela och har låst in sig själva så hårt att ingen får komma dom inpå.
Nej sånt behöver man inte....
Känner man inte folk så ska man väl inte prata skit om dom heller! eller?
Har hört så mycket skit snack om så många, som JAG INTE ens känner eller ibland vet vilka det är, man är som en pelare bara som står och tar emot skit snacket..... men jag har aldrig brytt mig,,,, känner jag inte människan och får höra från personen själv, eller ser med egna ögon hur denne better sig, så ska jag väl inte gå ut och skada!!!!

Nej sånt är inte vad livet går ut på...
Lev livet, älska dina närmaste, lek och lär av dina barn osv...



Kommentarer
✫Annmi

Håller mé..............

2011-01-18 @ 14:05:42
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
✫Annmi

Hahahaa Håller mé..........



/Kram

2011-01-18 @ 14:07:05
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Jessi

Kramis anmi =)

2011-01-18 @ 15:21:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0