Går fort nu!!

Känns som om dagarna bara försvinner fortare och fortare, tiden bara rusar framåt!
Vist är det skönt med tanke på vad man har att vänta, men kan ju medge också att man är grymt nervös... en stor dag ju som kommer och mycket som kommer hända...
Man hinner på dessa veckor måla upp olika bilder, både posetiva och negativa vilket inte är lika roligt!
I natt sov jag inget vidare heller, hade som kramper i magen, kändes som om bebis höll tag i div delar och drog... ingen mysig kännsla alls... där låg man och andades lungt och tänkte posetivt, men samtidigt gjorde man upp en plan i huvudet för ett tänk om!
Jag ringer ambulansen först, sen mamma, sen sambon, men vist ja han har inte mobilen med sig, hur gör jag då, måste jag ringa runt och till hans arbetskollega som vi har inlagt på mobben... åå suck...
tankarna for runt runt, men efter en stund lättade det och det släpte... en lättande kännsla for över mig och äntligen kunde man sova...

I morse känndes det dock lite sådär, hade lite svårt och tungt att gå och röra mig fritt så det kändes väl sådär lagom kul!!

Hade dock ett samtal me sambon när han kom hem att han faktiskt nu får ta me mobilen i fall att,,, inte för att jag ringer om det verkligen inte är så att det händer nått, men känns ju betydligt tryggare om han har med den så jag kan ringa utan att behöva gå omvägar för att nå honom...

Det är många kännslor nu på G, lycka, oro, förväntan, mm mm.... kan inte sätta ord på allt men tur man har en underbar familj och vänner som stödjer en =)

Vi längtar så efter det lilla knytet där inne ;) speciellt syskonen, saga har gjort små amrband och har massor av ideer om lillebror som ska komma, Devin klappar magen då och då och säger bebis där =) Andreas försöker känna på magen så ofta han kan och pratar med sin blivande lillebror....
Likaså sambon är en underbar person, som verkligen finns där för mig, och håller mig uppe när det behövs!!

Älskar min familj över allt annat i världen.

Mycket skrivande blir det när man har många tankar som flyger omkring...
väldigt blandat me..hihi. men så äre!

I dag blir för överigt en lugn dag, det så gott som stormar ute, och är väl inte direkt den där sommaren man kände för nån vecka sen, men hoppas den kommer, vill ha varmt och sol sol....

kramen på er.



Kommentarer
☆Annmi

Jaaa,älskade vän vill sååå mycket men orken finns inte tyvärr :(

Ooooooooooooooo,sååååååå söt UL-bild ♥-e Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam från mig!!!!

2011-05-24 @ 10:32:48
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
☆Annmi

Underbar Ul -bild ♥...........

/Kram Kram

2011-05-24 @ 14:30:34
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0